Przejdź do głównej zawartości

Ziaja-Tonik zwężający pory na dzień/noc | Tonik z kwasem hialuronowym.

Hejka! Dzisiaj postanowiłam napisać post o dwóch moich ulubionych tonikach do twarzy. Szczerze mówiąc, nigdy nie byłam fanką toników do twarzy ponieważ przesuszały mi one skórę. Postanowiłam jednak że przetestuję te toniki, ponieważ wiele o nich słyszałam.
 

Pojemność jednej buteleczki to 200 ml, więc myślę, że to wystarczająca ilość produktu.
Tonik ten posiada bardzo wygodny do użycia aplikator ponieważ wystarczy nim spryskać twarz. 


tonik zwężający pory na dzień/na noc | oczyszczenie skóry normalnej, tłustej i mieszanej. 

  Tonik zawiera:  
 -Ekstrakt z Liści Manuka    
 -Glukonian Cynku  
 -Kwas Migdałowy
 -Kwas Laktobionowy  
 -Prowitamina B5 

 Tonik ma bardzo ładny, delikatny, świeży zapach. Dobrze radzi sobie z usunięciem pozostałości makijażu. Zmniejsza pory i łagodzi zmiany trądzikowe. Nie wysusza, za co daję mu ogromnego plusa.                                                                                                                                                                        Moja ocena to 8,5/10      



Tonik z kwasem hialuronowym | Antyoksydacja skóry zmęczonej, pozbawionej blasku, wrażliwej

Tonik zawiera:
 -Jagody Acai
  -Glukonian Wapnia
-Witamina C
-Prowitamina B5
-Kwas Hialuronowy   

Zapach tego toniku to jest rewelacja! Jest on delikatny i owocowy. Uwielbiam tego typu zapachy! Tonik zapewnia efekt odświeżonej skóry, i przywraca cerze promienny wygląd                                                                                                                   Moja ocena to 9/10                                          
                                                                                             

Komentarze

  1. Uwielbiam produkty Ziaja! Chyba kupię ten tonik ponieważ mam niestety problem z rozszerzonymi porami.

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz